Veli Yorumları
Velilerin deneyim ve görüşlerini paylaşarak eğitim sürecine katkı sağladığı geri bildirim alanıdır.
“Sınav Kolejini tercih etmemizin en önemli sebebi, okulun fiziki görünüşü, eğitim kadrosu ve yöneticilerinin profesyonelliğiydi.”
- ECE MERCAN | AVUKAT
“Tam öğrenme modelini başarıyla uygulamasından, dil eğitimini yoğun İngilizce dersleri ile çocuğuma sunacak olmasından ve güvenli bir semtte ve okul ortamında eğitim hayatını sürdürmesini istediğimiz için Sınav Kolejini tercih ettik.”
- İSMAİL YOLCU | TV YAPIMCISI
“Sınav Koleji, verdiği eğitim kalitesi, öğrencileriyle birebir ilgilenen eğitim kadrosuyla özel bir kurum. Bunun yanında en önemli özelliği öğrenci güvenliğinin üst düzeyde olması bence. Çocuklarımın emin ellerde olduğunu bilmek günümüz koşullarında eğitimin kalitesi kadar önemli, Sınav Kolejinde içim rahat.”
- TUĞBA MERAL | ŞEHİR PLANLAMACISI
“Ben kızımı sabah okula bırakıyorum, akşam da alıyorum. Ardından acaba okulda başına bir şey gelir mi? diye düşünmüyorum”
- Dr. KÜRŞAT ÖZDEMİR | FİZİK TEDAVİ VE REHABİLİTASYON UZMANI
“Oğlumuz Deniz Cem henüz 1. sınıf öğrencisi. 1. sınıfta ilk okuma yazma sürecinin sıkıntılı bir süreç olduğunu gerek ben gerekse eşim tahmin ediyorduk. Ama öğretmenlerimizin büyük bir özveriyle verdikleri emekler, kullanılan materyal ve yardımcı kaynakların çeşitliliği bu endişelerimizin kolaylıkla kaybolmasını sağladı.”
- CİHAN ÖZTÜRK | BANKACI
“Öğrencinin deneme sınavlarıyla eksiklerinin belirlenmesi, etütlerle bu konuların desteklenerek eksikliklerin giderilmesi, Sınav.k12.net sistemi ile dersbaşarı takibinin velilerce de yakından izlenebilmesi öte yandan yoğun akademik eğitimin yanısıra, hafta sonu eğitimi ile çocukların sosyal-kültürel alanlarda da aktivite de bulunabilmesinin sağlanması, Sınav Kolejinin farkını ortaya koymaktadır”
- Dr. NAZIM ÖZGÜR | TIP DOKTORU
“Okulumuzdaki çalışanlar arasındaki pozitif iletişimden ve okul yönetiminin, öğretmenlerin, rehberlik biriminin velilerle iş birliği içerisinde olmasından çok memnunum. Ayrıca tüm ekibin eşlik etmiş olduğu her ay düzenlenen “Değerler Eğitimi” çalışmalarını da çok önemsiyorum.”




